
Skala bezdomności zwierząt zaczyna przerażać. Nieoficjalne liczby mówią o milionie bezpańskich psów i kotów a oficjalne koszty to ponad 300 milionów złotych rocznie, jakie ponosimy w utrzymywaniu schronisk.
Liczby porzucanych psów, brak świadomości właścicieli dotyczącej kastracji i sterylizacji a często barbarzyństwo, są przyczyną niepotrzebnego cierpienia. Ci, do których te argumenty nie przemawiają, muszą wiedzieć, że są to w skali gmin także olbrzymie koszty. Te pieniądze można byłoby kierować zupełnie gdzie indziej – w zdrowie, edukację, sport.
Panda Rapid Studio wyprodukowała spot z udziałem między innymi Piotra Adamczyka i Joanny Szczepkowskiej, który ma być wzmocnieniem działań świadomych polityków, podczas prób wprowadzenia ustawy mającej na celu walkę z przyczynami bezdomności – obowiązek czipowania oraz kastrowania i sterylizacji zwierząt!
Udostępnij ten spot w swoich mediach społecznościowych. Organizatorzy kampanii wierzą, że im więcej ludzi zobaczy „Wilczy bilet”, tym mniej zwierząt skończy przywiązanych do drzewa.
Pomysłodawcami kampanii społecznej „Wilczy bilet” są: Beata Krupianik - działaczka społeczna na rzecz zwierząt, prezeska fundacji „Karuna”, Dorota Sumińska - weterynarz, propagatorka dobrego traktowania zwierząt oraz Rafał Przybył - burmistrz miasta Wieruszów, społecznik.
kastrujemybezdomnosc.pl
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie