Nowy produkt ubezpieczeniowy PKO Ubezpieczenia pozwala zwiększyć ochronę domu, dzięki inteligentnym urządzeniom ostrzegającym o zagrożeniu. W ten sposób spółka PKO Banku Polskiego coraz śmielej wchodzi w obszar produktów niepowiązanych z bankowością. Oferuje już ubezpieczenia zdrowotne, turystyczne oraz przeznaczone dla dzieci.
PKO Dom to nowa oferta ochrony domu lub mieszkania od PKO Ubezpieczenia. Zapewnia kompleksowe ubezpieczenie m.in. od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji. Klienci mogą również skorzystać z szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych oraz zabezpieczyć dom w budowie.
„Dzięki możliwości połączenia ubezpieczenia z urządzeniami smart home firmy FIBARO, oferujemy naszym klientomdostęp do zestawu czujników, których zadaniem jest ostrzeganie o niebezpieczeństwie, które pojawiło się lub pojawi się w naszym domu. To m.in. czujnikzalania, pożaru, włamania czy czujnik wykrywającyczad” – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Zamontowanie tych urządzeń powoduje, że to ubezpieczyciel alarmuje klienta o powstałym w jego domu zagrożeniu, a nie odwrotnie, jak było do tej pory. „Proponujemy klientom, którzy zawierają z nami umowę, zakup urządzeń FIBARO po preferencyjnych cenach. Klient zaoszczędza średnio 40 proc. na zestawie czujników, w porównaniu z tym, co jest dostępne na rynku” – dodaje Tomasz Mańko.
Ubezpieczenie PKO Dom oferowane jest w trzech pakietach:
Od 13 września ubezpieczenie jest dostępne w oddziałach banku PKO Banku Polskiego, w najbliższym czasie będzie je można kupić w aplikacji mobilnej IKO i serwisie transakcyjnym, a od października także w agencjach. Dzięki trwającemu kilka tygodni wcześniejszemu pilotażowi na terenie Śląska wiadomo, że nowy produkt budzi duże zainteresowanie klientów.
„Nasi klienci byli zaciekawieni ofertą, rozmawiali z doradcami. Kilkaset umówubezpieczenia PKO Dom już zostało zawartych” –opisuje Tomasz Mańko.
Jednocześnie wiceprezes PKO Ubezpieczenia podkreśla, że PKO Dom stanowi kolejny krok w strategii grupy PKO Banku Polskiego, którazakłada przekształcenie banku w dostawcę pierwszego wyboru ubezpieczeń dla jego klientów. „Chodzi o podstawowe ubezpieczenia ochronne, z których większość konsumentów na polskim rynku korzysta. W pierwszej kolejności koncentrujemy się na ubezpieczeniach domu i samochodu. Dom właśnie wszedł do oferty, samochód wprowadzimy w ciągu kilku miesięcy” – zapowiada Tomasz Mańko.
Już teraz klienci PKO Banku Polskiego majądostęp do ubezpieczeń turystycznych i ochronnych. Ich obsługa odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej IKO. Niedawno do aplikacji trafiło kolejne ubezpieczenie - dziecka. „Wykupienie ubezpieczenia za pomocą aplikacji PKO Banku Polskiego w smartfoniejest proste i intuicyjne, sam już z takiej możliwości skorzystałem. Była to wyjątkowo łatwa operacja” – podkreśla wiceprezes PKO Ubezpieczenia.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie