Starostwo Powiatowe w Piasecznie informujemy, że od 1.12.2025 r. mieszkańcy Powiatu Piaseczyńskiego będą mogli skorzystać z wygodnej formy odbioru dokumentów komunikacyjnych: dowodów rejestracyjnych oraz międzynarodowych praw jazdy.
Urządzenie, przypominające dobrze wszystkim znany paczkomat, znajduje się przed budynkiem Wydziału Komunikacji i Transportu przy ul. Czajewicza 2/4 i jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak działa Powiatomat?
1. Podczas składania wniosku w urzędzie mieszkaniec wybiera opcję odbioru dokumentu w Powiatomacie.
2. Po przygotowaniu dokumentu otrzymuje SMS z kodem PIN.
3. Przy urządzeniu wprowadza numer telefonu oraz kod PIN, a następnie składa podpis na ekranie.
4. Skrytka otwiera się automatycznie i można odebrać dokument.
Dokument oczekuje w urzędomacie na odbiór przez 48 godzin. Po tym czasie wraca do teczki sprawy i można go odebrać w tradycyjny sposób w urzędzie.
Serdecznie zachęcamy do korzystania z tej formy załatwienia sprawy, bez kolejki i w dogodnych dla Państwa godzinach.

źródło informacji: https://piaseczno.pl/powiatomat-co-to-takiego/
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie