Reklama

Content is king. Uwzględnij go podczas projektowania firmowej strony WWW

itvpiaseczno
14/10/2022 17:04

Tworząc projekt strony internetowej dla własnego przedsiębiorstwa musisz mieć z tyłu głowy obraz, jak finalnie powinien się prezentować tego typu portal. To idealny czas na rozplanowanie dokładnej budowy serwisu czy utworzenia miejsca, gdzie w przyszłości realizowany będzie content marketing. W dzisiejszych czasach bez wysokiej jakości treści na stronie internetowej ani rusz. Opowiemy Ci nieco więcej na temat zasadności inwestowania w content oraz miejscach, gdzie warto go dodać.

Zakładka blog oraz kategorie. Poznaj miejsca, gdzie content jest wręcz obowiązkowy

Możesz posiadać nawet najbardziej nowoczesny design. Możesz być właścicielem oryginalnej oraz przykuwającej wzrok potencjalnego Klienta szaty graficznej. Jednak bez treści, prowadzona przez Ciebie strona internetowa będzie po prostu uboga. Zwłaszcza, jeśli jest to witryna przedsiębiorstwa. Na etapie projektowania serwisu zwróć szczególną uwagę na utworzenie zakładki blog. Tego typu miejsce można uznać dzisiaj za absolutny standard. Potwierdza to chociażby oferta AFTERWEB, agencji wyspecjalizowanej w tworzeniu nowoczesnych portali. Zaimplementowanie aktualności znajdziesz tam nawet w najbardziej podstawowym pakiecie. To samo należy powiedzieć o mocno rozbudowanym drzewie kategorii, czyli dodatkowym miejscu na umieszczenie wysokiej jakości contentu. Dokładnie opisane usługi bądź produkty, z uwzględnieniem słów kluczowych, z całą pewnością będą przyjazne nie tylko dla potencjalnych Klientów, ale również i wyszukiwarki.

Zasadność stworzenia odpowiedniej ilości przestrzeni dla contentu na firmowej stronie WWW jest wręcz niepodważalna. Wysokiej klasy treść umieszczona na dowolnej witrynie zwiększa jej renomę i poziom zaufania u potencjalnych Klientów. Zwłaszcza w tak dużych miastach, jak Kraków. Co więcej, pełni ona kilka niezwykle istotnych ról. Jako pierwszą można wymienić funkcję prezentacyjną, ale nie zapominajmy też o roli informacyjnej lub sprzedażowo-marketingowej. Aby wykrzesać maksimum potencjału z contentu, umieść go na blogu, w zakładce aktualności czy w każdej kategorii. To rozwiązanie skazane na sukces!”

Źródło: afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/krakow/

Projektując stronę internetową pod content uwzględnij wskazówki SEO i UX

Mogłoby się wydawać, że im więcej contentu na firmowej stronie internetowej, tym lepiej. Warto jednak pochylić się nieco dłużej nad nowoczesnymi standardami tworzenia takich witryn oraz także nad aspektami z zakresu SEO oraz UX. Tutaj zasada jest prosta: serwis powinien być maksymalnie użyteczny dla potencjalnych Klientów, będąc jednocześnie przyjaznym dla wyszukiwarki Google. Co to oznacza w praktyce? Poszukaj złotego środka. Minimalizm w prezentowaniu treści może okazać się niewystarczający, aby zachęcić internautę do konwersji. Z drugiej strony przesadnie duża ściana contentu spowoduje wystraszenie użytkownika i finalne opuszczenie domeny. Doświadczeni specjaliści rekomendują umieszczenie contentu tylko tam, gdzie jest to w zasadzie obowiązkowe. Mowa o stronie głównej, kategoriach oraz opisach produktów bądź usług. Potrzebujesz więcej tego typu miejsca? Skorzystaj ze wcześniejszych wskazówek i zaimplementuj zakładkę blog!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iTVPiaseczno.pl




Reklama
Wróć do