Reklama

Akcja społeczna promująca profilaktykę raka piersi

itvpiaseczno
13/10/2025 04:12

Rusza ogólnopolska akcja społeczna „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja”, przygotowana w ramach Różowego Października. Dobrymi Wróżkami tej kampanii są fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki, które w codziennych rozmowach subtelnie przypominają klientkom o badaniach profilaktycznych.

Październik to miesiąc świadomości raka piersi, w którym szczególnie przypominamy o zdrowiu kobiet. W Polsce co roku diagnozuje się około 20 000 nowych przypadków raka piersi, a na badania mammograficzne zgłasza się jedynie ok. 31% uprawnionych. Dlatego profilaktyka staje się kluczowym działaniem. W tym kontekście powstała akcja Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja, której celem jest zwiększanie świadomości, zachęcanie do samobadania i regularnych badań kontrolnych.

Salony urody to miejsca, w których kobiety czują się swobodnie, mają czas dla siebie i naturalnie rozmawiają o codziennych sprawach. Fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki – niczym Dobre Wróżki – towarzyszą swoim klientkom w ważnych chwilach, budując relacje oparte na zaufaniu i bliskości. Dzięki temu mogą w subtelny sposób przypominać o tym, co najważniejsze – zdrowiu i profilaktyce. Temat badań pojawia się w atmosferze życzliwości i zrozumienia, przy okazji zabiegów, które kobiety traktują jako chwilę tylko dla siebie.

Salony urody uczestniczące w kampanii pokazują, że dbają o kobiety całościowo – zarówno o urodę, jak i o zdrowie. Dzięki temu wyróżniają się na tle konkurencji, budują silniejszą więź z klientkami i zyskują dodatkową promocję. Każdy salon biorący w niej udział otrzymuje pakiet materiałów – scenariusz rozmowy, naklejki, ulotki, certyfikat, a dodatkowo zostaje oznaczony na mapie akcji. Organizator akcji, sklep Kontri.pl, zaprasza do udziału.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iTVPiaseczno.pl




Reklama
Wróć do