75 proc. Polaków należy do programów lojalnościowych – tak wynika z badania „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”. Dla większości polskich konsumentów najważniejszym czynnikiem decydującym o dołączeniu do tego typu programu są związane z tym promocje i oferty specjalne. Jednym ze sposobów, wybieranych przez sklepy oraz galerie handlowe do uhonorowania zaangażowanego klienta, jest organizacja specjalnych, VIP-owskich wyprzedaży. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. w Designer Outlet Warszawa.
Z badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS wynika, że klienci są lojalni wobec ulubionych marek. Galerie handlowe chętnie nagradzają taką postawę kupujących, oferując im możliwość uczestnictwa w dedykowanych programach lojalnościowych. Polski konsument docenia tego typu działania- już 75 proc. Polaków zdecydowało się na uczestnictwo w klubach lojalnościowych. Największym uznaniem cieszą się specjalne oferty i promocje oraz rozmaite, nietuzinkowe benefity.
Outlety doceniają lojalnego klienta
Szczególna forma nagradzania zaangażowania klientów funkcjonuje w centrach Designer Outlet –w Sosnowcu, w Piasecznie pod Warszawą i w Gdańsku. Odwiedzający outlety mogą dołączyć do programu VIP Club. Jego członkowie traktowani są wyjątkowo. Jako pierwsi dowiadują się o nowościach, wydarzeniach czy konkursach. Ponadto autorski pomysł działu marketingu wprowadzony przez Outlety i określany mianem VIP SALE, daje znacznie większe możliwości korzystania z dodatkowych rabatów oraz specjalnych, ekskluzywnych ofert przeznaczonych wyłącznie dla członków klubu.
- Pierwsza akcja VIP SALE, zorganizowana jesienią 2018 roku, cieszyła się dużą popularnością - zarówno wśród Klientów, jak i Najemców centrum. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. Przed tym terminem, każdy członek klubu VIP otrzyma zaproszenie do odbioru karty VIP SALE, która upoważnia do skorzystania z dodatkowego rabatu w postaci 10 lub 20 proc. od ceny outlet na cały asortyment. Karta honorowana jest w sklepach partnerskich akcji. Jest to doskonała forma podziękowania za lojalność Klientów wobec naszych Outletów – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.
Klienci nie tylko chętnie przystępują do programów lojalnościowych, ale też czynnie z nich korzystają. 33 proc. osób dołączających do klubów to uczestnicy bardzo aktywni. I choć branie udziału w tego typu akcjach to domena płci żeńskiej, to panowie nie ustępują im znacznie w tej kwestii. Aż 77 proc. kobiet i 65 proc. mężczyzn deklaruje uczestnictwo w choć jednym programie lojalnościowym*.
* Comarch i Kantar TNS, „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”, 2017.
**Monitor Promocji, ARC Rynek i Opinia, 2017.
![]() |
Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie