KOLOROFONIA zamyka rok premierowym materiałem, tym razem w formie EP-ki. Zawartość wydawnictwa, to cztery utwory, które powstały na przestrzeni ostatnich miesięcy. Jego premiera miała miejsce podczas tegorocznych Europejskich Targów Muzycznych CO JEST GRANE 24 w Pałacu Kultury, gdzie w trakcie obu dni wystawowych można było kilkukrotnie usłyszeć wszystkie numery na żywo. Pierwszym singlem, który ukazał się jeszcze na zakończenie wakacji jest SERWUS, a ilustrujący go teledysk, dzięki uprzejmości Marka Sierockiego, w połowie grudnia wyemitował we fragmencie Teleexpress.
Choć promocyjne tysiąc egzemplarzy, jakie pojawiło się w dniu premiery nie jest przeznaczone do szerszej dystrybucji, to nie wyklucza się, że limitowana jego ilość trafi do kilku wybranych punktów w kraju. Do końca roku materiał ukaże się również w formie cyfrowej na kanale, a następnie w streamingu.
KOLOROFONIA to projekt, za którym stoi kompletnie świeża krew na muzycznym rynku. Pomysłodawca, raper i animator odpowiadający za całokształt jego działań, Michał „KOLO” Kisielewski oraz fundament jej pozytywnego brzmienia i producent warstwy muzycznej, Albert „TONTON AL” Toruński. 2K16 to kolejne po zeszłorocznym debiucie wydawnictwo spod tego szyldu. EP-ka ta zapowiada drugą płytę, której spodziewać należy się w nadchodzącym roku. Materiał mógł ujrzeć światło dzienne w tej formie dzięki wsparciu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Także i tym razem za promocyjny nakład odpowiada jedyna w kraju tłocznia, mająca w swej ofercie również produkcję płyt winylowych, czyli GM RECORDS.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie