:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Polski konsument chce robić zakupy jak VIP

Sprawy lokalne, Polski konsument robić zakupy - zdjęcie, fotografia
itvpiaseczno 21/05/2019 15:59

75 proc. Polaków należy do programów lojalnościowych – tak wynika z badania „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”. Dla większości polskich konsumentów najważniejszym czynnikiem decydującym o dołączeniu do tego typu programu są związane z tym promocje i oferty specjalne. Jednym ze sposobów, wybieranych przez sklepy oraz galerie handlowe do uhonorowania zaangażowanego klienta, jest organizacja specjalnych, VIP-owskich wyprzedaży. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. w Designer Outlet Warszawa.

Z badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS wynika, że klienci są lojalni wobec ulubionych marek. Galerie handlowe chętnie nagradzają taką postawę kupujących, oferując im możliwość uczestnictwa w dedykowanych programach lojalnościowych. Polski konsument docenia tego typu działania- już 75 proc. Polaków zdecydowało się na uczestnictwo w klubach lojalnościowych. Największym uznaniem cieszą się specjalne oferty i promocje oraz rozmaite, nietuzinkowe benefity.

Outlety doceniają lojalnego klienta

Szczególna forma nagradzania zaangażowania klientów funkcjonuje w centrach Designer Outlet –w Sosnowcu, w Piasecznie pod Warszawą i w Gdańsku. Odwiedzający outlety mogą dołączyć do programu VIP Club. Jego członkowie traktowani są wyjątkowo. Jako pierwsi dowiadują się o nowościach, wydarzeniach czy konkursach. Ponadto autorski pomysł działu marketingu wprowadzony przez Outlety i określany mianem VIP SALE, daje znacznie większe możliwości korzystania z dodatkowych rabatów oraz specjalnych, ekskluzywnych ofert przeznaczonych wyłącznie dla członków klubu.

- Pierwsza akcja VIP SALE, zorganizowana jesienią 2018 roku, cieszyła się dużą popularnością - zarówno wśród Klientów, jak i Najemców centrum. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. Przed tym terminem, każdy członek klubu VIP otrzyma zaproszenie do odbioru karty VIP SALE, która upoważnia do skorzystania z dodatkowego rabatu w postaci 10 lub 20 proc. od ceny outlet na cały asortyment. Karta honorowana jest w sklepach partnerskich akcji. Jest to doskonała forma podziękowania za lojalność Klientów wobec naszych Outletów – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Klienci nie tylko chętnie przystępują do programów lojalnościowych, ale też czynnie z nich korzystają. 33 proc. osób dołączających do klubów to uczestnicy bardzo aktywni. I choć branie udziału w tego typu akcjach to domena płci żeńskiej, to panowie nie ustępują im znacznie w tej kwestii. Aż 77 proc. kobiet i 65 proc. mężczyzn deklaruje uczestnictwo w choć jednym programie lojalnościowym*.

 

* Comarch i Kantar TNS, „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”, 2017.

**Monitor Promocji, ARC Rynek i Opinia, 2017.

 
 

 

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Reklama

Polski konsument chce robić zakupy jak VIP komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez itvpiaseczno.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

FIRMA FOTO EXPRESS KUJASZEWSKI VIDEOFILMOWANIE MARIUSZ KUJASZEWSKI z siedzibą w Piaseczno 05-500 , Sierakowskiego 12c

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"