:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Polski konsument chce robić zakupy jak VIP

Sprawy lokalne, Polski konsument robić zakupy - zdjęcie, fotografia
itvpiaseczno 21/05/2019 15:59

75 proc. Polaków należy do programów lojalnościowych – tak wynika z badania „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”. Dla większości polskich konsumentów najważniejszym czynnikiem decydującym o dołączeniu do tego typu programu są związane z tym promocje i oferty specjalne. Jednym ze sposobów, wybieranych przez sklepy oraz galerie handlowe do uhonorowania zaangażowanego klienta, jest organizacja specjalnych, VIP-owskich wyprzedaży. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. w Designer Outlet Warszawa.

Z badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS wynika, że klienci są lojalni wobec ulubionych marek. Galerie handlowe chętnie nagradzają taką postawę kupujących, oferując im możliwość uczestnictwa w dedykowanych programach lojalnościowych. Polski konsument docenia tego typu działania- już 75 proc. Polaków zdecydowało się na uczestnictwo w klubach lojalnościowych. Największym uznaniem cieszą się specjalne oferty i promocje oraz rozmaite, nietuzinkowe benefity.

Outlety doceniają lojalnego klienta

Szczególna forma nagradzania zaangażowania klientów funkcjonuje w centrach Designer Outlet –w Sosnowcu, w Piasecznie pod Warszawą i w Gdańsku. Odwiedzający outlety mogą dołączyć do programu VIP Club. Jego członkowie traktowani są wyjątkowo. Jako pierwsi dowiadują się o nowościach, wydarzeniach czy konkursach. Ponadto autorski pomysł działu marketingu wprowadzony przez Outlety i określany mianem VIP SALE, daje znacznie większe możliwości korzystania z dodatkowych rabatów oraz specjalnych, ekskluzywnych ofert przeznaczonych wyłącznie dla członków klubu.

- Pierwsza akcja VIP SALE, zorganizowana jesienią 2018 roku, cieszyła się dużą popularnością - zarówno wśród Klientów, jak i Najemców centrum. Najbliższe takie wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 20-26 maja br. Przed tym terminem, każdy członek klubu VIP otrzyma zaproszenie do odbioru karty VIP SALE, która upoważnia do skorzystania z dodatkowego rabatu w postaci 10 lub 20 proc. od ceny outlet na cały asortyment. Karta honorowana jest w sklepach partnerskich akcji. Jest to doskonała forma podziękowania za lojalność Klientów wobec naszych Outletów – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Klienci nie tylko chętnie przystępują do programów lojalnościowych, ale też czynnie z nich korzystają. 33 proc. osób dołączających do klubów to uczestnicy bardzo aktywni. I choć branie udziału w tego typu akcjach to domena płci żeńskiej, to panowie nie ustępują im znacznie w tej kwestii. Aż 77 proc. kobiet i 65 proc. mężczyzn deklaruje uczestnictwo w choć jednym programie lojalnościowym*.

 

* Comarch i Kantar TNS, „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”, 2017.

**Monitor Promocji, ARC Rynek i Opinia, 2017.

 
 

 

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Reklama

Polski konsument chce robić zakupy jak VIP komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

POGOTOWIE KANALIZACYJNE

Pogotowie Kanalizacyjne 24h Firma obecna na rynku od ponad 25 lat, świadczymy mi. usługi pogotowia kanalizacyjnego. 1.wysokociśnieniowe..


Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez itvpiaseczno.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

FIRMA FOTO EXPRESS KUJASZEWSKI VIDEOFILMOWANIE MARIUSZ KUJASZEWSKI z siedzibą w Piaseczno 05-500 , Sierakowskiego 12c

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"